5 Ekim 2015 Pazartesi

"Başka bi'şey isteseymişim olacakmış" Pişmanlığı

  Batıl inançlar konu edilince ne kadar "Ben öyle şeylere inanmam ki" desek de, hepimizin boş bulunduğu anlar olabiliyo. Mesela, canınızın enginar çektiği bi' gün büyüklerinizi ziyarete gittiğinizde mis gibi zeytinyağlı enginarla karşılaşırsınız ve hemen "Keşke başka bi' şey isteseymişim yaa" dersiniz. Batıl inanç ya da değil onu geçtim bir de aç gözlüyüz, o enginarın daha iyisini isteyebilirdik!
  Bazen de isteklerimiz gerçekleşir ama hayal ettiğimiz gibi çıkmaz, keşke aklımda kalsaydı dersiniz içinizden ama artık çok geçtir. Bu, genelde ilişkilerle ilgili durumlarda çok görülür. Tabii ki adamlar bizi hayallerimizden soğutmayı başardığında "İstemez olaydım!" demek kaçınılmaz olur...
  İsmi lazım değil, adamın birine uzun süre uzaktan uzaktan deli olmuştum ama bi' türlü açılamadım. Çok yakın arkadaştık, başka durumlar girdi araya, gençlik dizilerine benzer saçma sapan olaylar üst üste geldi ve ben ümidimi kestim. Daha sonra bir süre görüşmedik, sonrasında konuşmaya başladığımızda o bana açıldı ve ilişkimiz başladı. Burada da "İsteyince olmuyor, istemiyormuş gibi yapmak lazım." adlı batıl inancımıza gönderme yapabiliriz. Ancak, ne yazık ki bu ilişki hayal ettiğin gibi olamayanlar kategorisine birinci sıradan giriş yaparak aylar sonra beklenmedik bi' şekilde sonlandı. Bu hikayenin ilginç ya da komik yanlarını toparlayıp başka bi' yazıda anlatabilirim, henüz bu konuda o kadar neşeli hissetmediğim için fazla detaya inmiyorum.
  Ayrılık sonrası kendisinin karşıma çıkmasını yasakladığım için bir ay kadar hiç karşılaşmadık, konuşmadık vs. Ben tabii ki mantıklı olanı yaparken acı çekenlerden olduğum için, asla konuşmuyorum asla yazmıyorum ama deli gibi de özlüyorum. Bi' gün ortak mekanlardan birinde otururken kızın teki keman çalıyordu yakınımızda, keşke Game of Thrones'un müziğini çalsa dedim yanımdaki arkadaşıma ve 1 dakika geçti geçmedi kız çalmaya başladı. Dedim "Keşke başka bi' şey isteseymişim yaa!" Keşke dedim, onu görebilsem. 5 dakika sonra o geldi. Ciddi ciddi geldi ve yanıma oturdu bi' saat muhabbet ettik, sarıldık. Tamam tabii ki sonsuza kadar mutlu mesut yaşamadık, muhabbet ettikten sonra o gitti ben de kalktım. Bi' daha da hiç konuşmadık yine. Ama öyle işte o anlık olan şey mutlu etti beni. Acaba keşke onu görsem değil de "Keşke sonsuza kadar benimle olsa" mı deseydim? Beklentileri çok mu düşürmüşüz ne? Bi' dahakine daha akıllıca isteklerde bulunmaya çalışıcam, söz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder