27 Eylül 2015 Pazar

Yeni Başlayanlar İçin Büyükbaşlar

  Belli bi' yaşa gelmiş her kadının hayatından en az bir bilemedin iki adet öküz geçmiştir. Bu ilişkilerin ardından hep yeni kararlar alınmış, erkeklerden bir süre nefret edilmiş hatta tiksinilmiş, sonra kalpler yeniden atmaya başladığında tüm bu kararlar ve iğrenmeler tabii ki şıp diye unutulmuştur. Hayatın döngüsü bu şekilde, biz her seferinde unutmasak, her seferinde yeniden ümit etmesek bu adamlar bu güzelim kadınlarla nasıl birlikte olabilirdi ki? Tamamen bizim suçumuz.
  "Bir önceki ilişkiden ders almak" bu cümle olarak kulağa çok mantıklı ve yapılması gereken bi'şey gibi geliyo. İnsan yapmak da istiyo bunu, ama duygulardır hormonlardır ne derseniz artık, bunlar yeni bi' insana karşı devreye girdiğinde hepsi uçup gidiveriyo işte. Sonra ona anlatıyosun, önceki ilişkimde bunları bunları yaşadım, çok üzüldüm, çok kırıldım diyosun. O da sana diyo ki "Sen bunları yaşamayı hak etmiyosun ki, sen hep mutlu olmayı hak ediyosun, seni çok mutlu edicem söz veriyorum." Sen de sanıyosun ki, söz vermek demek söz verdiğin şeyi yerine getirmek demek, sanıyosun ki seni gerçekten mutlu etmek istiyo. Yoo öyle bi'şey yok. Yalan söylüyo demiyorum, ama o ilk anların hevesiyle verilen sözler işte. O aslında kendini mutlu etmek istiyo, onu mutlu etmeni istiyo, güzelsen, biraz da ilgi çeken bi' tipsen belki de sahip olmak istiyo, sırf kendini kanıtlamak için etrafa. Bunları saysan hiç biri hayatta kabul etmez, asla. Ama yaşanmış ve sonunda bi' adamın öküzlüğüyle sonlanmış her ilişkiye uzaktan bakıp objektif bi' inceleme yaptığında bu çıkarımlara varmak hiç de zor değil ne yazık ki.
  Büyükbaşlar demişken, bunların en başı olan tip de lisedeyken sınıfın en yakışıklı ve sessiz sakin olan çocuğu değil, tipi çok ahım şahım olmayan ama "şeytan tüyü var" denilen sınıfın fırlamasıdır. Bu tiplerden ciddi ciddi korkmak gerekir. Sevsen bi' dert sevmesen başka dert. Başka dert dediğim, bunları bi' kere sevdiysen o sevgiyi tamamen içinden atman mümkün olmuyo, o dert işte. O "şeytan tüyü" denen illet yüzünden...
  İlgiye aç oldukları için sürekli komiklikler şakalar yaparak ortamın en dikkat çekeni olma çabası, bu ilgi gösterenlerin çoğunun diğer kadınlar olması ve bu durumun fırlama büyükbaşımızın çok hoşuna gitmesi... Bunlar ilişki sırasında her normal kadını delirtmeye yetecek durumlar zaten. O egoyu şişire şişire babaannenin donu gibi sündürmüşsün daha ne zorluyosun be adam? Yok, doymazlar. Belli bi' yaştan sonra duruluyolarsa da henüz o konuda bi' bilgim yok, ben hep en deli zamanlarına denk geldiğim için en sancılı dönemleri yaşadım hala da etkisi devam ediyo işte.
  Övülmeyi çok seven bu tipi damarına basarak ve etkilendiğinin yüzde biri kadar ilgili görünerek eğitmeyi deneyebiliriz. Ben aşık olduğum için bunları yapmayı da deneyemedim haliyle. Neden? Çünkü beynim kısa bi' süreliğine mavi ekran vermiş bulundu. Benim gibi olmayıp aklını kullanabilenlere bu tipi çok şımartmamalarını tavsiye ederim. Onlar kendilerini şımartırlar zaten.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder